Záloha dat tohoto Mobilního klíče obnovena na novém zařízení.
Pokud jste obnovení ze zálohy neprováděli, znamená to, že Váš soubor se zálohou mohl být zneužit útočníkem a je potřeba na to zareagovat:
Pokud se můžete přihlásit do svého profilu na portálu Národního bodu pomocí jiného identifikačního prostředku, přihlaste se.
Pokud nemáte žádnou možnost přihlášení do svého profilu doporučujeme si zřídit nový identifikační prostředek.
V PROFILU V NÁRODNÍM BODU:
Na stránce Správa mobilních klíčů – odpojte všechna zařízení, která nejsou Vaše.
V Historii Vaší činnosti si zkontrolujte, zda za Vás útočník neprovedl nějaká přihlášení k poskytovaným službám. Útočník, který měl k dispozici Vaši identitu se může například Vaším jménem přihlásit do různých webových portálů státní správy a podat tam Vaším jménem různé žádosti.
Ověřte nastavení notifikací, zda si útočník nepřesměroval notifikace na svůj e-mail nebo telefonní číslo.
Dále postupujte podle možné závažnosti útoku. Rozhodně doporučujeme situaci konzultovat na Service desku +420 227 023 444.
Zařízení, na které dorazila tato notifikace, již nebude možné použít k přihlašování, jeho identita je přenesena do nového zařízení. Pokud zde chcete Mobilní klíč dále používat, musíte aplikaci odinstalovat, znovu nainstalovat, a pak opět připojit k Vašemu profilu v Národním bodu.